Klacht of compliment Incluzio Hollands Kroon

Alle medewerkers van de wijkteams doen elke dag hun best om u zo goed mogelijk te helpen. We vinden het belangrijk om onze organisaties elke keer weer te verbeteren. Dat kunnen wij natuurlijk niet zonder uw hulp! In het document onderaan deze pagina kunt u de regeling bij complimenten en klachten lezen. Ook leest u hoe u hulp van externe partijen kunt krijgen bij uw klacht.

Compliment geven

Wij ontvangen graag een compliment van u als u vindt dat wij goed werk verrichten. Met uw compliment weten we dat we het goed doen en dat motiveert ons. Heeft een medewerker van het wijkteam u goed geholpen en wilt u daarvoor een compliment geven? Laat het ons dan weten. Het is fijn om te horen dat we op de goede weg zijn.

U kunt uw compliment persoonlijk, telefonisch, schriftelijk per post of via e-mail uiten.

Incluzio Hollands Kroon
Westrak 208
1771 SV Wieringerwerf

T: 088 - 321 5000
E: complimentenincluzio@hollandskroon.nl

Klacht indienen

Een klacht heeft altijd betrekking op hoe u zich behandeld voelt. Het kan gaan over de bejegening, of u gelijkwaardig en respectvol behandeld bent. Het kan ook gaan over de bereikbaarheid van het wijkteam of de manier waarop begeleiding geboden wordt. Als u een klacht heeft over een medewerker van het wijkteam dan kunt u rekenen op een open en eerlijke behandeling van uw klacht.

U kunt uw klacht persoonlijk, telefonisch, schriftelijk per post of via e-mail indienen.

Incluzio Hollands Kroon
Westrak 208
1771 SV Wieringerwerf
T: 088 - 321 5000
E: klachtenincluzio@hollandskroon.nl