Lantaarnpaal kapot? Maak een melding met de Fixi app!

Het wordt weer eerder donker ’s avonds en ook ’s ochtends wordt het later licht. Dat betekent dat de lantaarnpalen eerder aan en later uit gaan. Het betekent ook dat het u waarschijnlijk eerder opvalt als een lantaarnpaal (of meerdere) kapot is. Als u dit ziet, wilt u hiervan dan melding bij ons maken? Dat kan via Fixi, een app waarmee u schade en overlast aan ons door kan geven.

Reparatie

Elke week komt een monteur de kapotte lantaarnpalen repareren. In principe moet de lantaarnpaal het dus met een week weer doen. Zijn het meerdere lantaarnpalen in een straat die het niet doen, dan gaat het vaak om een kabelbreuk. Netwerkbeheerder Liander is dan verantwoordelijk voor de reparatie. In sommige gevallen zijn de storingen dezelfde dag opgelost, maar bij lastige storingen kan het ook (veel) langer duren. Wij vragen uw begrip hiervoor.


Fixi melding maken

De Fixi app kunt u downloaden in de Appstore en Google Playstore. De melding kunt u ook via onze website maken. Klik hiervoor op de oranje button op deze pagina.


Vul de volgende gegevens in bij een kapotte lantaarnpaal

Voor een goede afhandeling van uw melding over een kapotte lantaarnpaal hebben we de volgende gegevens nodig:

  • plaats;
  • straat (eventueel ook het huisnummer waarbij de lantaarnpaal staat);
  • het nummer op de lantaarnpaal;
  • een omschrijving van de storing (lamp is uit, knippert, is beschadigd et cetera);
  • uw eigen gegevens voor als wij vragen hebben.

Lantaarnpaal stuk? Meld het via Fixi!